Perşembe, Aralık 21, 2006

çok zor oldu artık

doğurmama 1 aydan az kaldı.ben evde ikizlerimle daha çok vakit geçireyim diye işime son güne kadar gideceğim dedim.hala da çalışıyorum ama doğuma 1 aydan az kalınca işler güçler, ev ,ilişkiler herşey zorlaşıyor.hele bir de yılbaşı promosyonlarının tüm sorumluluğu sırtımdayken.
gece yatamıyorum, karnımda alışık olmadığım kocaman bir kütle ile sağdan sola dönmek, o bedene hükmetmeye çalışmak çok zor.inat edip o tarafıma dönük uyumak istiyorum ama sonradan gelen o ağırlık popomu bi uyuşturuyo kiiiii....sabahlar sabah olmuyor.sonrada işe gelip artık iyice strese bulanan işlere dalmak varya..
ne bilim..zor oldu...eve gidip yatmak istiyorum .:)) sonra yatamadığımı farkedip ondanda vazgeçiyorum.aslında ne istediğimi bende bilmiyorum..ikizler kaburgalarımı kırıyor şu an..ve işler tepemde..şöyle ağız tadıyla dertleşemedim bile..gidiyorum ben.sonra yazarım

6 yorum:

Koyubeyaz dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Koyubeyaz dedi ki...

Sizi okuyunca kendi dogumum geldi aklima.. Bende ofisten doguma gitmistim umarim siz durma noktasini bir an evvel bulur ve evinizde dinlenmis sekilde doguma gidersiniz. Dogumdan sonra daha fazla vakit gecireyim diye bende dibine kadar ise gelmistim aam dogumdan sonrada 2.5 aylikken bebegi birakip ise basladim. İs hayatinin acimasiz kurallari iste. Umarim siz rahat edersiniz. Son zamanlarda yatmak ve uyumak gercekten bir iskencedir ben cozum olarak bacagimin arasina buyuk ve yumusak bir yastik koyup soluma dogru yan yatarak uyumayi bulmustum. Deneyin belki sizide az olcude rahat ettirebilir. Allah kolaylik ve saglikli bir dogum nasib etsin...

PALLAS dedi ki...

birilerinin sizi anladığını bilmek o kadar güzel ki..yastık meselesine gelince 2 aydır yastık benim geceleri bir uzvum oldu adeta.ama nafile zor zor zor..isyan etmiyorum şükrediyorum çok mutluyum ama fiziksel mukavemet duyguları dinlemiyor.koyubeyaz çok teşekkür ediyorum size..yazınız okuyunca daha iyi hissettim hakikaten.

zehra dedi ki...

bebeğim. yeter artık. git evine yaaaa. bak telaşlanıyorum artık. koyubeyazcımada çok yalvarmıştım. ofiste doğuracaksın diye o dinlemedi beni bari sen dinle. doğuma biraz dinlenmiş gir. zaten çok yorucu günler bekliyor seni. hadi dinle arkadaşını ve doğruuuuu ev hadi bakiim. bak atlar uçağa gelirim kolundan tutar zorla götürürüm. ona göre. bilirsin yaparım. kızdırma beni:(

PALLAS dedi ki...

keşke kızıp gelsen :)

zehra dedi ki...

biliyodum böyle diyceni:))