Çarşamba, Mayıs 15, 2013

O kadar sinsi ki, geldiğini bildiğim halde,tarzını bildiğim halde her gelişi beni huzursuz ediyor..Sinsice geliyor çünkü..Ne zaman nerede yakalayacağı hiç belli olmuyor..Anlık...her şey anlık...V e ben ondan nefret ediyorum..Akıl bu kadar reddederken yürekte nasıl bu kadar yer kaplar bilemiyorum..Her seferinde bir yerden  vuruyor beni.Bazen kendimden bazen sevdiklerimden,bazen öylesine esen rüzgardan..
Ve ben çok kararlıyım onu artık hayatımdan çıkaracağım..Bana ait değil,ben yaratmadım..Aklım icat etmedi net.! Fakat şu hassas yüreğimin icadı olduğu kesin..Bazen empatiyi abarttığımı düşünüyorum,bazen kuyruğu sürekli dik tutmaya çalışmanın sonucu diyorum,bazen yaşadıklarıma ve paylaşadıklarıma  kesiyorum faturayı..Bu konuda hep düşünüyorum.Hamile kaldığımdan beri ilaç kullanamıyorum,belkide her işte bir hayır vardır dedikleri bu olsa gerek..Belki de bu işten tamamen sıyrılmam için bu mucizevi bebek içime düşmeliydi.Çünkü ilacı bıraktığımdan beri defalarca atak geçirdim.İlk zamanlar bir kaçgünde bir olacak kadar kısaydı araları..Ve beni daha çok sarsıyordu.Şimdilerde 2 haftada falan geliyor.Yine de sık biliyorum.Ancak arasının bu kadar açılmış olması bile benim için mucize.Şimdi , bazen kendi kendime yolluyorum atak gelmeden,bazen küçük dozda bir ilaç derdime çare oluyor..Ne bileyim belki de ,ikinci küçük mucizemle gidecek bu lanet..
Şu an panik atağın bana verdiği sıkıntıyla yazıyorum bunları..Belki yazarsam geçer dedim.Belki bu da bir terapi olur dedim bilemiyorum işte...Çabalıyorum bu beladan kurtulmak için çabalıyorum sadece.
Oysa yaşam enerjim o kadar yüksek ki..Her seferinde küllerimden yeniden doğabilecek güce sahibim.Aklımda hep yeni projeler var,yeni uğraşlar var..Nasıl yapsamda olsa...Bilemiyorum hiç bileyorum..Çok uzun zamandır kullanmadığım bu bloğun ,bu yazısını hiç okunmamış olmasını dilerken farkettim ki ben bu sebepten panik atak geçiriyorum..Herşeyimi paylaşamasamda azıcık renk versem ne olurdu hayata? Bu yazıyı okusa tesadüfen birileri,belki bana mucize bir yol gösterirdi ..Bilemiyorum ki...Ah panik atak ah!!!Seni eşşekler becersin e mi?!!!

Hiç yorum yok: