Cumartesi, Mart 03, 2012

Hasbihal

Üretme,biriktirme,süzme,yaşam kalitesi ve insan psikolojisi üstünde kendimi bildim bileli kafa yoruyorum.Her dönem yeni bir bakış açısı kazanıyorum.Buna karşın sabit kalan çok şey de var.Acaba bu benim yol alamamdan mı yoksa bişeyleri erken öngörmemden mi kaynaklanıyor hala çözemedim.Sabit fikirli bir taş kafa olma ihtimalim çok yüksek ..
Üretme konusunda tamamen tıkanmış durumdayım.Yazmayı çok seviyorum,hiçbir zaman bilgisayarın başına oturduğumda tıkanmadım,ilk harfe bastığımda son harten sonra noktayı nasıl koyduğumu hatırlamam.Ama o kadar tembelleştim ki..Yazacak çok şeyim var ama neden bekliyorum.
Şunu düşünüyorum yazdığımda kendime sakladığım dökülüp saçılacak gibi geliyor.Bundan çok korkuyorum.Oysa dökülüp saçılsa daha iyi değil mi?Ben herşeyi içimde yaşadığım için Allah'ın belası panik bozukluk yaşamıyor muyum?
Bugün ne oldu da tekrar yazmaya başladım bilmiyorum.Ama dürttü beni bişey.
Dertleşesim var belki..Uzun zamandır çalışmıyorum,çalışmayı çok özledim,yazmayı çok özledim,nefes almadan kitap okumayı çok özledim.Bunlar beni ben yapan nefes aldıran şeyler..
Ha bu arada spora başladım deli gibi ter atıyorum,acayip iyi hissediyorum,belki bigün baklavalarım bile olur bilemiyorum..
Bakalım artık emek olmadan yemek olmuyor.Yapacağız bişeyler.Acaba günlük tutmak yerine tekrar öykücüklerime mi başlasam.Onları da çok özledim.
Küçük sevgilim onunla ilgilenmem için çaktırmadan baskı yapıyor.Şimdi kendi yaşam kaliteme kafa yormayı bırakıp kızımın yaşam kalitesine yönlensem daha iyi olacak.Ben yazacaklarımı sıraladım kafamda, önemli olnda buydu.

Hiç yorum yok: