Cumartesi, Kasım 26, 2005

Ben bu "murphey" denen bi adam varya.Ben bu arkadasa ve onun kanunlarina muhalifim .Kimdir bu abimiz, yada nedir, niye kanun hukmunde kurallar sıralamıs.?Ve neden bunlar hep tutuyor.?!
Ben dun ne dedim? Aksam evime gidip yatacagim dedim di mi? Yatamadim..Evime gidemedim ki yatayim.Toplantidan kacamadim.Sonrasinda da yemek vs derken eve gec dondum.Alkolde alinca uyanmak da da gucluk cektim.Bugun posa gibiyim.Ama aksama ve yarina dair hicbir planim yok..Hatta var var..Bir dakika..Aksam eve ugramadan aleme dalacagim..Cilginlar gibi gezip eglenecegim.Pazar gunu erkenden uyanip ,kahvalti bile yapmayacagim.Hic dinlenmeyecek hep kosturacagim.Ber aktif olacagim bir aktif olacagim ki ,ben bile kendime sasacagim.Iste boyle bir planim var.Murphey efendi duyuyosan eger lutfen kanunlar devreye girsin ve ben sana celme atayim. :))))))))))))))
Uykusuzluk ve yorgunluk bunyede salaklik olarak mi vucut buluyor ne?Kimle neyin kavgasini yapiyorum ben?
Zaten bugunlerde patlamaya hazir parca tesirli bomba tadindayim.Niyeki acep? Hic bilmiyorum gercekten.Ama tepki veresim var herseye.Donemsel biseydir umarim.Belki dinlenirsem gecer.Belki nedenini bulur onu hallederim.Belki ailemi gorursem gecer.Belki onlari cok ozledim.Belki ayriliktan nefret ediyorum.Belki ...belki ben annemi istiyorum.
Acayip yazasim var ama artik bundan sonrasini sacmalayacagim belli oldu.Ben gidip bir cay alayım Hakkı'ya (temizlik firmasinin elemani) odami temizleteyim.Haftabasi programimi yapayim.Belki kendime gelirim.Belki..bu belki krizi de burada biter. :))
Bir kelimeyi cok fazla tekrar edince anlamini nasil yitiyor değil mi? Belki...belki...belki....belki...belki..belki..belki... :)))))))))

Hiç yorum yok: