Salı, Kasım 22, 2005

ezerocum beni sobelemis.o zaman kurallara uyacagiz ve cevapları yazacaz.
1.kaç saat internetteyim?
isim geregi sabah 8:30 ,aksam 18:00 (sure daha da uzayabiliyor)
2.kaç tane mail adresim var?
yuh! dort taneymis yaa..biri haric tamamini aktif olarak kullaniyorum.
3.benimle bütünleşen nick name im varmı?
evet bir ara su idi..simdilerde mitolojik isimlere takmis durumdayim.En sonuncusu pallas oluyor efendim.
4.internet ortamında tanışıp gerçek hayatımda pekişen arkadaşlıklarım oldu mu?
evet..cok hos dostlarim oldu..hala da gorusurum.
5.internet üzerinden alışveriş yapıyormuyum?
yapiyorum.bir kadin icin alisverisin sanali manali olmaz kardesim.
6.lütfen şu cümleyi iki sn. düşünüp ilk aklınıza gelen cümleyi yazınız "ya internet olmasaydı"
aslinda interneti aktif kullanmama karsin birazda muhalefetim.olamayabilirdi.o zaman da dostlarimin parmaklarindan dokulmus samimi mektuplar alir mutlu olurdum.
.......
bitmis...su an blog dunyasinda beni taniyan pek yok.(ezerocumdan baska)o yuzden tek taniyani sobeliyorum...yeldegirmenleri hadi bakalim.
not: yeldegirmenlerine nasil link verecegimi ,beni itinayla zahirleyen ezerocuguma sordum.."onu ssooonnaaa ogretirim sana" dedi..hahahaha ..sonnaaa ben de sizi sobelerim o zaman.

2 yorum:

zehra dedi ki...

sooonnnaaa

zehra dedi ki...

linklere bak süpriiiizz:))