Salı, Kasım 15, 2005

Dun inanilmaz yogun birgundu .Aksam oldu mu olduysa nasil oldu hic bilmiyorum.Tabi aksamin olmasi ile mesai bitmiyor malum kadiniz ve calisiyoruz,eve gidilir,evde ki malzeme gozden gecirilir,yemek dusunulur (neyse ki dun aksami esim buldu bana pisirmek kaldi)Sonra ise girisilir.Bakilir ki istenen yemek pilavsiz olmaz yanina bir de pilav yapilir.Sonra koca arar ve derki " yanina da soyle soyle bir salata" haddiiii simdi de salata yapmaya..Sonra kocanin dogum gunu oldugu hatirlanir ve her ne kadar toren istemediyse de pastasiz olmaz denir ve bir de pasta attirilir ortaya..!Ha bu arada bu yazdiklarima bakip benim harika kadin oldugunu kimse dusunmesin cunku yatagin uzerinde bekleyen kisliklar uc haftadir sec begen giy seklinde yatak uzeri dekoru olarak pek ihtisamli duruyor.Ve tabi bekleyen utuler.Ben sadece goz dolduruyorum arka odaya kimse girmedigi icin de durumu bir nebze kurtariyorum.Amaaann cok da umurumda degil ne zaman canim isterse.
Bugun pek bir mutlu geldim ise..Neden bilmem.Sanirim sevdigim isi yapiyorum.Sabah yilbasi promosyonlari ile ilgilendim.Aksama kadar bir suru planli isim var.Ben salak miyim?Yoksa bu ulkede yasarken baska turlu bir hayat oldugu (9 dan 17'ye ve ogle aralari olan bir is gibi) o hayatin icinde is cikisi hobilere zaman ayirilabildigi ve insan gibi yasandigi bir hayatin oldugunu hic bilmiyormuyum yoksa?! Her ne ise bu ulkeyi her ne kadar elestirsemde seviyorum ve baska bir yere gitmeye niyetim yok.Kaderimse cekerim;) Ama elestirmeyi de asla birakmam.
Ne guzel yazmak..Kendimi harika hissediyorum.Bir de okuyanlarim olsa kendimi bisey bile sanabilirim. :))))))

1 yorum:

zehra dedi ki...

canımcım yok sen doğru biliyosun öyle hem çalışıp hem iş çıkışı filan filan yok gülüm olsa ben bırakmazdım işi di mi:(
ayrıca da ben okuyorum ve sen bi şeysin canım arkadaşımsın meselaaa:))