Cumartesi, Kasım 19, 2005

Nihayet beklenen haftasonu geldi.Simdi radyolarda ki sarki calar arkadaslar basbagiracak tum gun; "vveeeee istteeeeeeee bir hafta sonu daha geldiiii! bugun size haftasonu icin birkac onerim var dostlar, ctesi bilmemne showlandde bilmemkimin konseri var...sakin bir haftasonu gecirmek isteyenler sizi de unutmadik.bilmemnerde sizin icin gitar dinletisi var!! o da olmadi bogazda yelken yarislari var..hadi bakalim haftasonunu doyasiya guzel gecirmeye,! simdi de sirada ki sarki sizin icin ; benim icinn naaapparrdiinnnn!!! "
Hadi ya?! Cidden bu mudur? Birileri bu arkadaslara ctesi, hatta pazar gunu de calisan onemli bir kesim oldugunu hatirlatsin mumkunse..Ve birileri de Turkiye'nin İstanbul'dan ibaret olmadigini soylesin.Ben yillardir ishayatinin icindeyim bir kere dahi ctesi evde olabilecegim bir isim olmadi.Bazi islerimde pazar mesailerim bile vardi.Simdi bu radyo anonslari kime yapilir, o sansli kesim kimdir, oyle bir toplum varsa bu insanlar hakikaten o sergi senin bu dinleti benim dolasir mi?Bilemiyorum....Olsa iyi olurdu elbette.Ama ulkemizin gercekleri bambaska.Ben bu etkinliklere ya da bu hayat pespembe anonslarina karsi degilim.Sadece daha gercekci tavsiyeler, daha samimi ifadeler duymak istiyorum.Radyonun bir ucunda bu arkadasi dinleyen benim gibi bir muhalefeti gectim ama ya yasamin sarki calar arkadas gibi oldugunu sanan 17 yasinda ki bir kardesim soylenenlere kanip evini, ailesini mahallesini begenmezse.Bunla da yetinmeyip gidip hayal ettigi yasam icin bir takim "fedakaliklar" yaparsa.Zaten bazi programlar ve bazi diziler yeterince bos kafali hayal cocuklar uretiyor.Hic degilse tvden yaygin olan radyolardan daha mantikli sesler duymak istiyorum.

Hiç yorum yok: