Cuma, Kasım 18, 2005

Gicik aldim...Bir suru seyden seyden gicik aldim.Simdi gidip bir cay alayim ve yazayim.Aslinda su neye kizdigimi bile bilmiyorum ..Yazdıkca cikar sanirim.Ya da bu oylesine abuk bir yazi olarak kalir.Cay alip geliyorum....
..........
Cay aldim geldim.Sonra bir arkadasim geldi onla sohbet ettik.İs konustuk vs.Yani bayagi bir ara verdim.Ama hala gicigim.Sefkat dolu annecilik oyunlarina,iyi evlat,erdemli insan,dort dortluk sahsiyet, herkesin sevgilisi mahallenin gullerine gicigim.Bir insanin belli bir cizgisi olmali, onu digerlerinden ayiran bir farki olmali,ozgun kilan,ozel yapan, hersey olabilir.Akilda kalmanin tek yolu bu neredeyse.Cok huysuz olsa da huysuzlugu cok yakistirdigim, merakli olmasi ile eglendigim, cikinti karakteri ile pek cok insanin gorup de dile getiremedigi seyleri dile getiren ve baskalarinin saygisini kazanan bir suru ornek taniyorum.Oysa insanlar kusurlari ile birlikte guzeldir.Yaptigimiz islerde oyle.İnsan olarak cuvallama hakkimizi kullanmaliyiz.Duvara carpmaliyiz bazen,bazen salak gibi davranabilmeliyiz,cocuk gibi aglayabilmeli,yanlis telafuz ettigimiz bi kelimeden dolayi kendimizi igrenc hissedebilmeli sonrada kendimizle sonuna kadar dalga gecebilmeliyiz.Cunku boylesi daha eglenceli.Daha saglikli ya da en azindan ben oyle dusunuyorum.Benim dogrum, benim blogum,benim yazim.Hahahahaha iste bu burasi benim coplugum istedigimi yazarim.Neyse sapittim yine ben gidiyorum.Bak artik gicik da olmuyorum, rahatladim.

1 yorum:

zehra dedi ki...

haklısın:))
ay ne diyim evet öyle olmalı da ne oldu da bunu yazdın. amaan yöğrüm gafayımı yidin. gadanı aliim gendine dihkat et:)