Cuma, Kasım 25, 2005

Nasıl yogun bir iki gundu! Aman Tanrım...Gectimi gecmedi mi bilmiyorum. Şirkette degildim nerdeyse tum gun.Yapmam gereken isler vardi.Cok yoruldum ama iyi is cikardim sanirim.Aldigim tepkiler ve gorunen is o..
Calismayi seviyorum, birseylerle mesgul olmayi, birilerinin beni zorlamasini,zor durumlardan sik manevralarla kurtulmayi, sonuna kadar direnmeyi bazen yenilmeyi.Bence bir insanin biseyler olabilmesi hayatinin bir doneminde is yasaminin icinde olmasi sart. Hayata karsi idmanli oluyorsunuz o zaman.Ailenizin ve cikarsiz iliskilerin tadini daha iyi aliyorsunuz.Adam oluyorsunuz yani.
Ha bu arada hasta da olabiliyorsunuz.Uzerinizde bir kirginlik , grip olsam mi olmasan mi diye dusunen karasiz bir bunye.Yorgun bir vucut....Lafin ozu hasta oluyorun sanirim. :(( Aksam eve gidip (toplantıdan kacabilirsem eger) bitkisel ve kimyasal ilac takviyesi yapip uyumak istiyorum.Neyseki yarin temizligi kadin yapacak da aklim bir de evde kalmayacak.Sanirim bu haftasonu evde yatarak gececek.Ama olsun soguk kis pazarlarinda evde kocayla yapilan tembelligi seviyorum.Gazeteler yerde, pijamalar ustte, izlerken uyuyakalınmıs yarım filmler.Harika!! Bu haftasonunu boyle gecirirsek belki sonraki haftasonunu ailemin yaninda gecirebilirim.Yegenlerimi cok ozledim.Onların anne ve babalarini da, onların anne ve babalarini da (kendi annem ve babam oluyor efendim cumle biraz karisti aciklama geregi duydum).Bakalim tabi surpriz birsey olmazsa..Simdi ben bu onumde ki bir bucuk gunu bitirip yatmayi hayal edecegim izninizle....

3 yorum:

zehra dedi ki...

kendine dikkat et bebeğim. sakın hasta olma.
yaaa ben çok özledim seniii.

PALLAS dedi ki...

canım benim ben de cok ozledim inanki.tek umudum bir egitim ya da toplantı olması ama bugünlerde o bile imkansız görünüyo :(((

PALLAS dedi ki...

hhhaaa bu arada kotuye bişey olmaz,merak etme dikkat ederim ben kendime..