Pazartesi, Kasım 14, 2005

Haftasonu isyerinden bir arkadasimin dugununde idim.Her gelin gibi o da cok güzel olmustu zaten guzel kizdi.Simdi baska bir sehirde yasayacak.Umarim o benim gibi dogdugu yerden uzakta yasamanin zorluklarini hissetmez, ya da en az hasarla atlatir.Ben buyuk travmalar yasamistim.Hala da bu ozlem devam ediyor.Neyse zaman herseyi hallediyor sonucta.Oz olan mutlu olmaksa nerede mutlu isen orada ol.Pazar gunu de sabah bir arkadasimiz kahvaltiya geldi.Pazar kahvaltilari ile aramizda muthis bir ask var.Kizarmis ekmek kokusu yeni denenen omlet cesitleri,rengarenk receller (hepsinden yemesen de bulunsun,gonlun doysun degil mi ya) uzerine icilen keyif caylari..Bu güzel ortama iyi bir de sohbet eklendi mi tamamdir.Pazarin onemli bir bolumu iyi gecmistir diyebiliriz.Bizimki de oyle oldu.Kahvaltidan sonra (zaten onceki gece ki dugunden dolayi aksamdan kalma olan bizler) biraz uyuma ihtiyaci duyduk.Ufff tembellik dizboyu yani.Aksamustu de arkadaslarimiz ile yemek ve sinema yaptik."Maskeli Besler" i izledik.Hakkaten cok keyifli film yapmislar.Ellerine saglik.Safak Sezer basta hepsi cok iyi oyun cikarmislar.Iste boyle bir pazar daha bitti.Simdi yine ofisteyiz.
Haaa en onemlisi bugun sevgili esimin dogum gunu... Dun binbir numarayla, O'na belli etmeden aldigim armaganini bu sabah verdim.O'nun yuzunde ki mutlugu izlemek cok guzel.
Ama kutlama ,cicek ve pasta istemedi, zaten aksam katılmasi gereken bir is toplantisi var benim de isime geldi ;)

1 yorum:

zehra dedi ki...

sevgili eşinin doğum günü kutlu olsun canım:) öptüm seni kocaman.