Salı, Kasım 29, 2005

Hiiiiiiiiiccc yazasim yok.Kafamda kirk tane tilki dolasiyor, kirkininda kuyrugu birbirine dolasiyor.Benim kafam hepsini bagimsiz kuyruk alani tahsis edecek kadar musait degil.Yapacak cok seyim var.Elbette en babalari isle ilgili olanlar, organize edilmesi gereken ve sonlandirilmasi sart olan bir dizi konu var ama ben oooyylleeee bos gozlerle konuları tekrar tekrar gozden geciriyorum.
Dun bir de bir musterim vardi ki gunumun ucte ikisini telefonla kalan ucte birini de bizzat odamda mahveden sahis. Neymis yaptimiz is hosuna gitmiyormus bizi mahkemeye verecekmis.Tamam sorun yok.Ver kardesim ama git bunlari avukatina anlat bana degil.Yapilabilecek herseyi yaptigim icin gonlum rahat tek istedigim kararindan caymadan mahkemeye gitmesi.O zaman muthis tatmin olacagim cunku alabilecegi hicbir sonuc yok.Ben de adamin yuzunu gormek icin sabirsizlaniyorum.Ama bu beyefendi sonuca gitmektense yargi ile beni tehdit edip ,"aman beyefendi yaman beyefendi biz ettik sen etme,biz sana soyle de bir kiyak yapalim bu konuyu unut" deyip tatmin edilmeye muhtac egosunu tatmin etmemi bekliyor.Ama ben de kuru gurultuye papuc birakacak goz var mi? (bakiniz kisisel profilim..iyi yurakli ama gerektiginde...) sonucta is hayatina yillarimizi vermisiz di mi ya.Ben ortami germeden tebessumle konustukca adamcagiz daracik kafasiyla onla dalga gectigimi dusundu.Oyle olmadigini ve sadece isimi yaptigini anladiginda ise ikinci randevuyu alarak gitti.Yani yine bizim hizmetimizi tercih etti.
E simdi ne denir bu adama? Yuh! denmeli bence.O kadar isin icinde bir hic icin vaktimi aldigindan dolayi..İcmedigim sigarayi efkarla bana yaktirdigindan dolayi.Ama asil yuh! bunca yil okuyup da adam olamamasina gitmeli bence.
Simdi gune basladik ve bakalim bugun neler gorecegiz.Dedimya hic yazasim yok.Anlatasim var.Yanimda anlatacagim kimse yok ben de size yaziyorum.Ben simdi su kirk tilkinin cobanligini yapmaya gidiyorum.Bakalim kacinin kurkunden kendime etol cikaracagim gun sonunda?

Hiç yorum yok: