Çarşamba, Kasım 16, 2005

beni "pasakli" ilan eden arkadasima duyurulur..utuler bitti..kisliklar yerlesti.ama o dedi diye degil havaya girdim...sonrada oturdum aliye'yi izledim.aliyenin agir agdali ana ozlemi rolundan baska o dizide herseyi seviyorum.belki anne olmadigim icin bunu anlamiyorum ama su an boyle hissediyorum.
yalniz bir sorunum var. u-ya-na-mı-yo-rum...ne olacak? sabahlari uyanmak bir iskence..belki de bu sehrin havasindan bilmiyorum..ya da tembelim..ama uyanamiyorum iste.oysa ne kadar ozeniyorum sabahlari civi gibi kalkan spor yapan, dus alan ve isil isil ise giden insanlara ,aslinda kadinlara..oyle olamadim bir turlu, hep uykulu hep daha fazlasini isteyen.oysa benim babam sporcu adam yıllardır,belki de bildim bileli sabah 5 de uyanir.sporuna gider, dusunu alir ,taze sikilmis meyve suyunu ya da gününe gore kahvesini icer ve isine gider..massallah tas gibi ..ben o adamin kizi degilim sanki..azicik cek babana be kizim.tarihimde tek spor aktivitem var.lisedeyken hentbol takimina secilmistim.( beni taniyanlarin ne kadar gulecegini tahmin ediyorum cunku ,hentbol gibi elle oynanan bir spor icin benim ellerim bayagi ufak denebilir)
zaten o deneyimden aklimda kalan tek gol var..o da kendi kaleme attigim.hahahaha dusundukce guluyorum ,ben kaleye kosarken kimse beni engellemedigi zaman uyanmam lazimdi ama demekki zafer sarhosluguna kapilmisim.. ve elbette sonuc husran..ya ne dalga gectiler benle.neyse ozetle benden sporcu yamagi bile olmaz.ben uykucu halime donuyorum.

Hiç yorum yok: