Pazartesi, Aralık 05, 2005

ilhan irem,hormonsuz domatesler ve john malkovich

Haftasonu bir sozum vardi.Size ne yaptigimi anlatacaktim.Buyrun o zaman sozumu tutuyorum, ilgilenen okusun.
Ctesi aksaminin planladigimiz sekilde gelismedigini duyurarak ,dogrudan pazara gecmek istiyorum izninizle.
AAAAA ama oncelikle uykuya yenik dustugum icin kacirdigim "televizyon makinası"ndan soz etmeliyim.Bu kez uyumadim ve izledim..Okan Bayulgen hem gosteri isini hem de oyunculugu mukemmel yapiyor bence.Her programi bir oncekini kesinlikle asiyor.Kurulan dekor,akisin duzeni,konuklar ki, Hulya Avsar ve Hakki Devrim icin ayri bir yazi konusu olusturmak gerekir..Hersey mukemmeldi.Iki oyuncu var ,onlarda konusulan konuya gore birseyler yapiyorlar ama cok guzel yapiyorlar.Tabi ki canli parformansda Sebnem Ferah....Gercekten harika bir proramdi.cok buyuk keyif aldim.Okan Bayulgen sevenelere siddetle tavsiye ederim kacirmayin.
Pazar gunu havanin durumuna gore karar verecegimiz icin belirli hicbirsey yoktu.Baktik hava guzel (ben de tum ev islerimi bitirmisim) yapacak birsey yok hadi doganin kucagina dedik ve yola ciktik.Daha once de soyledigim gibi benim bortu bocekle iliskim son derece seviyeli yurur.Dolayisi ile konuk oyuncu tadindaydim.Oysa arkadaslar masallah capucinodan,kakaoya,meyveye ,cereze kadar herseyi hazirlamislar.Simdi burada utandim dememi bekliyorsaniz ,hic beklemeyin cunku ben sadece yemege gidecegimizi saniyordum.Ama haklarini yiyemem yolculugumuzu cok keyifli gecirmemize katkilari buyuk oldu.Aslinda gitmek istedigimiz yere gidemedik cunku kapanmis o tesis.Olsun dedik, hava guzel bildigimiz baska yerler var.Ne gam. Hemen rotamizi baska yerlere cevirdik.Yolda koylulerle komik diyaloglarimiz oldu.Ama en babasi arkadasimizin yol sormak icin koskoca koyde ,koyun delisini secmesi idi. :))) Aslinda adamcagizin koyun delisi oldugu uzaktan belli idi ama benim humanist arkadasim, bu gorsel farki gormezden gelip yol sorma gafletinde bulundu.Elbette insan canlisi arkadasimizin hakettigi gibi onunla eglenmeyi ihmal etmedik.
Sonra yolda domates bostanlari goduk.Tabi biz hormon cocugu oldugumuz icin pek bir heves ettik.Hemen bunlari toplayan koylulerin yaninda aldik solugumuzu.Cok tatli insanlar herseyden once.Oturduk sohbet ettik.Koylu kizlarla zengin koca muhabbeti yaptik. :))) Gordugunuz gibi kadin heryerde kadin.
Sonra da onlardan iki kisilik cekirdek bile olamayan bir aileye fazlasiyla yetecek kadar dogal domates satin aldik.Olsun ama hormonsuz, dalindan..Cok guzel yaaa..
Sonrasinda gol kenarinda iyi bir aksam yemegi.Sonrada somine basinda sicacik cay.Hersey iyiydi hakikaten.
Donuste ugradigimiz bir yerde eski bir dosta rastladim.
Coktandir okuyamadigim kitaplarimin yanina bir basyapit oldugu soylenen "su cilgin turkler" ide eklemek icin raflarin arasinda dolasiyordum ki kulaklarimda o dostun sesi cinladi." ucun kuslar ucun ,yarin oldugu yere...." İlhan İrem....Tum zamanlarda tartismayacagim, bana gore dusunce adamligi muzisyenliginin onunde bir sanatci.Hemen bir albumune yapistim.Onu orada raflarda birakip gitmek icime sinmedi.Onuda aldim, kitabimin yanina koydum.Kitaba dun aksam basladim.Beni ilk sayfalarda sardi.Devam ediyordum ki esim tv de bir filme dikkatimi cekti.Akillara zarar fantastik bir film."John Malkovich Olmak"....Filmde oyle bir kurgu var ki izleyeni kendi icine cekiyor.Baska bir seye bakamiyorsunuz bile.Her karede bir sonraki kareyi merak ediyorsunuz.İc ice gecmis bir suru konu gibi duruyor once ama hicde oyle olmadigi anliyorsunuz.İlginc ve sinema filmi izledim dedirten,damakta degisik tatlar birakan bir filmdi...
Bir haftasonu daha boyle gecti iste.Gece dag havasi almis bir bunye olrak deliksiz uyumaliydim.Oyle olmadi .Dag havasi ctesi yaptigim dedikoduyu duydu ve ocunu aldi.Hic uyuyamadim.Huzursuz uyudum daha dogrusu.Ama soylemistim bana gore degil bu isler diye .Mutlaka bir marazasi cikacak...

Hiç yorum yok: