Salı, Aralık 06, 2005

suratsiz yazi

Sabah sabah basim agriyor.Uyandigimda yoktu simdi tuttu..Ne gerek var ki simdi luzumsuz bir bas agrisinin?
Zaten tadimda yok.Keyifsizim iki gundur.Aynaya baktigimda kendimden hoslanmiyorum.Ne giyersem giyeyim yakistiramiyorum.Zaten saclarimda sekil almiyor.Calismak da istemiyorum.Eve gidip yatmak istiyorum.Sanki tepemden iskeletimi cekip cikarmislar bir kenara atmislar ben de oyle posa gibi dolasiyorum.Dedimya eve gitmek istiyorum.Siyah beyaz bir turk filmi izlemek istiyorum.Hickimse ile konusup hic kimse ile haberlesmek istemiyorum.Film bittikten sonra uykuya dalip deliksiz uyumak istiyorum.Sonra uyanip saga sola donup tembellik yapmak,klasik muzik dinlemek ,kitabimi okumak istiyorum.Tek kelime, tek soz istemiyorum.Icimde dolasan sozlerden baska..Kendimle kalmak istiyorum.
Bunalimda miyim? hayir degilim..Sadece geldiler yine.Bu geldikleri zamani gelenlerle degerlendirmek istiyorum.Vardir bana soyleyecekleri elbet.Bugun ne anlatasim ne yazasim var.Bugun huysuzluk edesim var, kapris yapasim, surat asasim var.Siz de gidin isinize okumayin.Gidin beni bana birakin.Kendime turku soyleyecegim."ormanlarin gumburtusu basima vurur........","urfanin etrafi dumali daglar.....","carsambayi sel aldi........","dut agaci...."..............
.................
.............................
.................................
..................

Hiç yorum yok: